Sygnalizator drogowy przejazdu kolejowego GSDPK300 przeznaczony jest do podawania sygnałów świetlnych i akustycznych użytkownikom dróg.
Budowa
Sygnalizator drogowy składa się z głowicy sygnalizatora o tarczy tłowej o wymiarach 700mmX1100mm boki zaokrąglone – promień r – 350mm. Głowica sygnalizatora umożliwia regulacje świecenia w pionie w zakresie +/- 15 º Składa się z tarczy tłowej, dwóch latarni sygnałowych PHG, komory montażowej na maszt na której istnieje możliwość montażu znaku drogowego (krzyż Św, Andrzeja) oraz dzwonu DEPK 104 . Występuje ona w dwóch odmianach z latarnia sygnałową PHG-3001 w wersji żarówkowej – 12V oraz w wersji diodowej PHG-300/LED/12V. Maszt sygnalizatora wykonany jest z rury o średnicy 114 mm i ściance 3,4 mm., standardowa wysokość masztu wynosi 2500 mm i maszt jest pomalowany w biało czerwone pasy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury. Na specjalne zamówienie długość masztu może zostać wydłużona lub skrócona. Fundament sygnalizatora wykonany jest z kątowników i blachy stalowej, na stałe zamontowanym kielichem montażowym masztu. Wysokość fundament wynosi 1000 mm do podstawy kielicha.
Dane techniczne
1 | Zakres temperatury pracy: | – 40 50 oC |
2 | Wytrzymałość elektryczna izolacji: | 3000V, AC |
3 | Rezystancja izolacji: | ≥ 100 MΩ |
4 | Barwa sygnału świetlnego: | Czerwona (PN – EN 12368:2002) |
5 | Światłość w osi (każdej latarni): | I ≥ 100 cd |
6 | Źródło światła – żarówka
Źródło światła – LED |
(żarówka sygnałowa kolejowa 12V 24W trzonek B-22d/25×26)
zespół świetlny LED 12V DC 15W |
7 | Stopień ochrony dla masztu:
Stopień ochrony dla zespołów świetlnych: |
IP 22
IP 55 |